الأربعاء، 26 مايو 2010

تورتة هدير رقيقة زيها !!

هدير اتصلت بيا وقت الردم...ههههه..ايوه فعلا وقت الردم..كنت بعمل عمرة فى شقتى و محتاسه و مكتئبه من الوضع و الحاله التى الت اليها العماله المصريه..يعنى كنت ببيض مع النقاش و بكسر مع عامل الهدم و بركب سيراميك و صحى مع السباك..يعنى كنت اى حد تانى غير شهيره اللى تعرفوها...المهم هدير اتصلت بيا و زفت لى خبر خطوبتها و خبر انها عايزانى اعمل لها كمان التورته بتاعة الخطوبه...طب و بعدين..هدير غاليه عليا رغم انى اعرفها بس من فتره بسيطه .. و المعرفه كانت كورس اخدته هدير فى فن الطهى و بقت فعلا شيف من الدرجه الاولى..المهم ضربت لخمه و قعدت احسبها و أفكر و فى الاخر سبت الصنايعيه و قلت هعملها يعنى هعملها و اهو اخرج من المود الصعب اللى كنت فيه...تورته هدير لازم تكون زيها غايه فى الرقه...هههههههه

ربنا سهلها و انجزتها بس المضحك بجد كانت عيون الصنايعيه و هى بتتبعنى فى كل مكان و لسان حالهم بيقول " هى الست المجنونه دى بتعمل ايه بالالوان و الادوات دى" بس لما شافوا النتيجه ذهلوا و بعدها بقوا يرحبوا بيا جدا و انا بتدخل فى تفاصيل شغلهم بغلاسه شديده.. و الله لو كنت مكانهم كنت سبتنى......ههههههه
يالا على الصور...الف مبروك يا هدير و ربنا يتمم لك بخير.

شهيره داود

ليست هناك تعليقات:

ممكن كمان تعجبك المواضيع دى...يالا بينا ...

Related Posts with Thumbnails